czwartek, 31 maja 2012

Rozdział 34

34.
***Z perspektywy Zayn'a***
Postanowiłem zrobić dla wszystkich kolacje. Nie umiem zbyt dobrze gotować więc sięgnąłem na półkę po książkę kucharską . Przeczytałem przepis po czym zabrałem się do roboty.
-Liam! Mógłbyś mi pomóc?-zawołałem
Liam wyszedł z pokoju i gdy mnie zobaczył od razu wybuchnął śmiechem. Miałem na sobie białą czapkę którą noszą kucharze oraz biały fartuch.
-Kuchareczka się znalazła! -dalej śmiejący się Liam zdołał z siebie to wyjąkać.
-No dobra pomóż mi dziewczyny idą dziś do nas na kolacje chociaż o tym nie wiedzą zrobimy im niespodziankę.-powiedziałem
Zaczęliśmy przygotowywać posiłek po pół godzinę skończyliśmy w sam raz bo akurat przyszły wszystkie dziewczyny i Harry. Przywitaliśmy się ze wszystkimi po czym zasiedliśmy do stołu. Ola jakoś nic nie mówiła a nawet nie jadła.
-Ola możesz na słówko?-zapytałem
Ta tylko poruszała głową na znak ,że się zgadza.
Wyszliśmy do mojej sypialni i zacząłem rozmowę;
-Co ci jest?
-Nic naprawdę zdaje ci się.
-Nic mi się nie zdaję.przecież widzę ,że coś cię dręczy. No powiedz.-prosiłem ją aby w końcu powiedziała mi co ją gryzie
-Ehh.. No dobra po prostu reżyser teledysku chciał abym pocałowała się z Codym w teledysku.
Ja wyszczerzyłem oczy miając nadzieje że się nie zgodziła.
-I co zgodziłaś się?-zapytałem
-Oczywiście,że nie.
-To dobrze. I nie martw się tyle.
-Dobrze chodźmy już.
Siedzieliśmy tak jeszcze przez godzinę gdy dziewczyny postanowiły już iść od apartamentu.
***Z perspektywy Harry'ego***
-To my już może pójdziemy? -powiedziała Martyna
-To ja i Zayn pójdziemy was odprowadzić.
-Dobrze to chodźmy.
Wyszliśmy z apartamentu kierując się w stronę chwilowego mieszkania dziewczyn.Gdy tak staliśmy na progu pocałowałem namiętnie Martynę w usta, tak samo jak Zayn pocałował Olę.
-Dobranoc.-powiedziała Martyna
-A może buzi na dobranoc?-zapytałem
-Mało ci?
-Ciebie zawsze.
-No dobra idźcie już widzimy się jutro Paa.
-Dobranoc.-powiedziałem z Zayn'em równocześnie

3 komentarze:

  1. fajnie piszesz obserwuj mojego http://1directiongottabeyou.blogspot.com/ proszee

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny rozdział,choć mogłoby dziać się więcej.
    Zapraszam do mnie, jak możesz to obserwuj. www.words-about-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział ;*
    Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniami o One Direction! <3
    http://pamietnikdirectionerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń