czwartek, 10 maja 2012

Rozdział 21

21.
Czekałam chwilę gdy ktoś nagle odebrał telefon.
-Dzień dobry tutaj Martyna razem z Olą zgadzamy się na tą propozycję.
-To świetnie stawcie się za 5 dni w Nowym Yorku wtedy podpiszemy kontrakt.Przyjedziemy razem z Codym po was na lotnisku.
-Dobrze to do zobaczenia.
-Do zobaczenia.
Gdy rozłączyłam słuchawkę wszyscy naraz zaczęli się pytac co powiedział.
-No dobra powiedział że mamy się spotkać z nim za 5 dni w Nowym Jorku aby podpisać kontrakt.-powiedziałam z wielkim bananem na twarzy.
-Będę strasznie tęsknił za tobą.-powiedział smutny Harry
-Ja też ale możemy się jeszcze sobą nacieszyć.
-To ja kupię bilety .-powiedziała Ola i poszła po laptopa usiadła na kolanach Zayn'a i zaczęła szukać.
-No dobra mamy wylot za 4 dni o godz.17.40.To jadę się ubrać .-powiedziała Ola wstając i kierując się w stronę łazienki.Wzięła ze sobą ubrania i po 20 minutach wyszła ubrana w czerwone rurki czarną bokserkę i czarne conversy, po niej poszłam ja tak samo jak Ola wyszłam po 20 minutach ubrana w kremową mini sukienkę bez ramiączek z lekkim makijażem.
*** Z perspektywy Oli***
Gdy Martyna wyszła z łazienki wszyscy zrobili duże oczy w tym ja.
-Co się tak gapicie?-zapytała Martyna
-Kochanie wyglądasz bosko.-powiedział Harry podchodząc do ukochanej i całując ją czule w usta.
-To co dziś robimy?-zapytałam
- Noto może wybierzemy się na podwójną randkę i pójdziemy do kina?-zaproponowała Martyna
-Dla mnie spoko-powiedział Harry
Ja tylko pokiwałam głową tak samo jak Zayn.
-To co teraz robimy?-zapytałam
-Może jakiś film oglądniemy?-zapytał Harry
-Horror. -powiedziała Martyna
-No więc ja idę zrobić popcorn a wy włączcie film.-powiedziałam udając się w stronę kuchni.
___________________________________________________
Przepraszam, że tyle nie dodawałam, ale byłam na wycieczce Buziaki Xx

1 komentarz:

  1. super czekam na następny polecam mojego bloga http://one-mad-dream.blogspot.com/2012/05/witam-moich-poddanych-chciaam.html prosze o komentarz xx

    OdpowiedzUsuń